Wózki widłowe - praca, papiery, kursy  Na dół

Go to page 1 - 2 - 3 - 4 - 5 [+1]:

  • razem z kolegą jedziemy do Coventry na studia od października, podczas pobytu chcielibyśmy sie sami utrzymywać i zastanawiamy się czy zrobienie sobie w polsce papierów na wózek widłowy jest dobrym pomysłem ?
  • Bardzo dobrym,im więcej kwalifikacji, tym lepiej .
  • jasne że dobrym

    - z papierem na FLT dorobisz sobie minimum 8-9funtów na godzinkę

    - bez, jakieś 6-6,5

    może trochę upraszczam, ale taką mniej więcej ten papier robi różnicę
  • Ja polecam umowienie sie na NIN (National Insurance Number) przed przyjazdem tutaj. Mozna to zrobic telefonicznie. Nie wiem jak jest teraz ale kiedys trzeba bylo troszke na to czekac a to ulatwia znalezienie pracy.

    --

    Jarek

  • kompletna głupota robić w Polsce kursy na wózki,ja też tak myślałem jak ty wydałem 500zł na kursy z certyfkatami po Angielsku na wszystkie typy wuzków widłowych w Unii Europejskiej.....i nic to nie dało powiedzą ci tak w każdej firmie i agencji pracy.To ja sie pytam czy w w Unii jesteście?A oni że tak ale mam tutaj zrobić angielskie kursy.Dlatego nie marnuj kasy i zrób sobie tutaj "train a lift" najpierw na "counter balance" i na "reach truck" każdy kurs około 100Ł.Co do NIN to jak dzwonisz np. w Poniedziałek to w następny jesteś już umółwiony na spotkanie,przynajmniej ja tak miałem.

     



      



    Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na laurach - to klęska.


    Autor: Józef Piłsudski


  • Hej..
    Popieram przedmówce też słyszałem, że angole akceptują tylko ich własne papierki...

    Gdyby nie ludzie jak TY świat byłby nudny
  • A to z prostego powodu. Sporo polaków kiedyś zjeżdżało z ,,papierami,, na wózki widłowe, ale były one kupione i nie potrafili jezdzic spowodowali jakiś groźniejszy wypadek i Anglicy nie chca patrzeć na polskie papiery. Z drugiej strony słyszałem, ze jeśli masz polski papier to zglaszasz sie do egzaminu w UK aby zamienić na angielski papier i jesli zdasz to dostaniesz nowy dokument bez wyjeżdżania godzin. Oczywiście trzeba zaplacic za ten egzamin
    Jesli zle mowie to poprawcie, kazdy moze sie mylic :)
  • Witam.

    Jestem zainteresowany zrobieniem kursu na counter balance czy reach truck , czy ktos wie gdzie i za ile w coventry moge takie kursy zrobic ?? jak wygladaja egzaminy...

    Pozdrawiam.
  • Witam.
    Mam zamiar zrobić sobie kurs na wózki, tylko za bardzo nie wiem gdzie. Znalazłem jedna firme kolo R.Areny.
    Słyszeliście cos może o nich?Albo znacie może jakieś firmy co robia takie kursy? A i jeszcze najwazniejsze chyba.
    Nie wiem czy to prawda ale słyszałem cos takiego że można zorbić bezpłatnie 3 kursy w ciagu roku jak sie mieszka gdzieś na biednej ulicy. Wie ktos cos moze na ten temat? gdzie moge znaleźć spis takich ulic?Gdzie sie udać aby cos załatwic.
    Pozdrawiam
  • Czy ktos wie, gdzie mozna zrobic szybko i tanio uprawnienia na wozki widlowe? Chodzi o Counterbalance i Reach Truck. Z gory dziekuje za informacje.
  • http://www.train-a-lift.co.uk/

    Na żadnym zegarze nie znajdziesz wskazówek do życia

  • jutro ci podam nr jeżeli to aktualne 150 km z tąd kolo luton Krzysiek gośc ma na imie i robi to w jeden dzień za jeden kurs 250 funa

    A masz jakąś fajną robote na takowe wózki bo jak tak to i ja bym sie na kurs wybral a ty razem ze mną. Gdybyś chciał a dojazdu nie miał.



    Edytowany przez calineczka003 o Paź 30, 2010 - 09:39 PM.
  • Czy wie ktos moze gdzie potrzebuja do pracy ludzi na wozki widlowe z angielska licencja

    petit

  • no oczywiscie:)



    Edytowany przez darecki2609 o 03-11-2012 - 12:46.
  • Tzn gdzie?
  • Wózek widłowy kurs, za 240funtów.

    Kurs operatora wózka widłowego to cykl zajęć obejmujący praktyczną naukę jazdy wózkiem widłowym, instruktaż bezpiecznej wymiany butli gazowej oraz zajęcia teoretyczne z zakresu: typy i budowa stosowanych wózków widłowych, czynności operatora przy obsłudze wózka, wiadomości z zakresu: ładunkoznawstwa, i Dozoru Technicznego oraz bezpiecznej wymiany butli gazowej oraz samokształcenie z otrzymanych od nas materiałów. W czasie trwania kursu na wózek widłowy kursanci odbywają szkolenie z dyplomowanymi instruktorami nauki jazdy. Kadra instruktorów posiada duże doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń, co gwarantuje łatwą i bezstresową naukę jazdy wózkiem widłowym. Podstawowe zasady jakimi kierujemy się w działaniu to: indywidualne podejście do każdego uczestnika kursu, rzetelność i wyrozumiałość. System nauczania jazdy wózkiem przygotowany przez naszych instruktorów sprawi, że każdy uczestnik, nawet ten który nie jeździł wcześniej żadnym pojazdem, poczuje się pewnie, bezpiecznie i szybko opanuje technikę jazdy wózkiem. Cena kursu 240F za wozek widłowy, Wszelkich informacji udziele telefonicznie. TEL 07933598604
  • Koparko Ładowarka.
    Wiecie może coś o koparko ładowarkach?, Jak to się odbywa, czas i cena oczywiście,
  • kurs juz mam dawno zrobiony teraz szukam pracy
  • W sprawie pracy na wozki typu VNA/CB/REACH dzwoncie pod numer 02476553163. Pozdrawiam
  • WItam czy ktos moze wyrazic opinie na temat tej firmy robiacje kursy na FLT-http://www.fltabington.co.uk/indexpl.htm
  • Nie znam tej firmy, od siebie mogę polecić http://www.train-a-lift.co.uk/, te centrum szkoleniowe jest akredytowane przez ITSSAR. Robiłem tam kurs na Counter balance, Reach truck i VNA kilka lat temu.
  • Dla wszystkich, którzy mogą poruszać się wózkami widłowymi wszelkiego rodzaju, ale nie posiadają ważnego certyfikatu.
    Jest szansa, aby odnowić świadectwa bez jakichkolwiek (szkoleń, kursów, egzaminów).

    VNA/Chery picker - £100
    Bendi/Flexi - £100
    Counter Balance - £100
    Reach Truck - £100
    PPT - £50
    LOLOP - £50


    Ważne w całej Europie.
    Nie robimy szkoleń, to tylko oryginał świadectwa.
    Więcej informacji, proszę pisać na profilu prywatnym lub pod numerem 44 78 110 178 36 po 14 do 21, badz droga meilowa lukaszmalolepszy67@gmai.com

    !! ZAPRASZAMY !!



    Edytowany przez lukasz67 o 23-01-2013 - 20:50.
  • Witajcie,
    szukacie namiaru na kursy na wozki widlowe?
    Mam namiary na dobrego polskiego instruktora :)
    pozdrawiam
  • Mozesz napisac mniej wiecej jakie ceny na jaki wozek?
  • 290£ na dwa podstawowe wozki,kurs jest w B-ham
  • Witam czy ktos bylby uprzejmy podac mi namiary na jakis school training dotyczacy wozkow widlowych? Interesuje mnie jak narazie counterbalance. Pozdrawiam
  • Witam szybka odpowiedź reklama na kursy w jezyku polskim jest na moje coventry pozdr
  • Dzieki ale to mi nic za bardzo nie daje. Chcialbym uzyskac nr tel od kogos kto juz robil te licencje i moze poleciec jakas szkole oraz napisac jakie to koszta. Nie szukam tylko polskich szkol poniewaz niektorzy stosuja dziwne taktyki jak np pan Dawid do ktorego zadzwonilem i ktory oznajmil mi iz taki kurs u niego kosztuje prawie 300Ł hahaha a dzwonie do byle jakiej angielskiej szkoly i cena nie wychodzi poza 200.

    Dlatego ponawiam moja prosbe o numer tel do "sprawdzwonej" czy polecanej szkoly treningowej, interesuje mnie counterbalance w odpowiedniej cenie. Pozdrawiam
  • Witam robiłem kurs w Anglii na counterbalance koło Tesco niepamietam adresu ponieważ było to 7 lat temu ale wszystko po angielsku z tego co wiem teraz można zrobić za 150f u tego pana z moje coventry pozdrawiam i zycze powodzenia

Go to page 1 - 2 - 3 - 4 - 5 [+1]:

  • adam80
  • oraz 303 anonimowych gości

Ta lista bazuje na użytkownikach aktywnych przez ostatnie 30 minut.