Zumba w Coventry i okolicach  Na dół

Go to page [-1] 1 - 2:

  • Sa to grupy dla poczatkujacych i juz praktykujacych, mam dziewczyny ktore sa ze mna juz od stycznia, oraz wciaz przychodza nowe. Dzis bylby dobry start bo maja dwie nowe dziewczyny przyjsc, obie polki, wiec jak masz dzis czas to moze wpadnij, bedzie ci razniej :)
  • Sukces wczoraj, 5 nowych dziewczyn! Dzieki dziewczyny za super zabawe, 3 polki i 2 angileki rowniez bardzo fajne, mam nadzieje ze wszystkie wroca za tydzien.
    Chcialabym w przyszlosci zrobic tylko polska grupe, wiec moglybysmy sobie po polsku gadac, nawet jakby 10 polskich dziewczyn sie zebralo to bym zrobila, zobaczymy moze nam sie uda.
    Pozdrawiam wszystkich :)
  • witaj Ewelino,mam pytanie..czy jest mozliwosc prowadzenia zajec rano??
  • Witam!Zajęcia superrrrrrrrrrrr!Bylam wczoraj pierwszy raz ,wczesniej nic wspólnego z Zumbą nie miałam.Jestem pod wrażeniem!Super zabawa,dużo śmiechu(z własnej siebie najbardziej:))Chciałabym widzieć to z boku hahahha.Wycisk ogromny,więc o to chodzi,wszystkie opony(blee)znikną niewatpliwie.Instruktorka zaraża optymizmem i dobrym humorem!Już nie mogę się doczekać:)Pozdrawiam dziewczyny!!!oK,KONIEC PISANIA....TERAZ ĆWICZĘ KROKI:)))))
  • Pewnie dalo by rade cos zorganizowac, ale jak pisalam wczesniej zeby utworzyc oddzelna grupe musialabym miec co najmniej 10 osob chetnych. Zobaczymy moze dziewczyny czytajace tez wolalyby rano jakby co dawajcie znac i ja bede cos oragnizowac, zapytam rowniez moje zumbowiczki aktualne :)
  • Dziekuje ci bardzo Tanya, ja z checia bym ruszyla jeszcze jeden dzien w tygodniu ( wtedy to bysmy byly laski) ale czekam az grupa sie powiekszy i bedzie miala checi na dwa dni w tygodniu zumby.
    Mam nadzieje ze nie masz duzych zakwasow dzisiaj, do zobaczenia w nastepny wtorek ;)
  • napewno mialabym jeszcze 1 kolezanke na rano :)
    a czy bylaby mozliwosc zorganizowania zumby w nuneaton?na abbey green wiem ze wynajmuja takie sale..
  • Mialam zumbe w nuneaton ale zamkneli tam club wiec musialam zrezygnowac, ale jak troche rozkrece ja bardziej to znow o tym pomysle .
  • Hej:) myślę , ze gdyby zajęcia były także rano to znalazłoby się sporo chętnych. Na przykład ja:). Duzo kobiet ma więcej czasu do południa kiedy dzieci są w szkole.
  • Ewelina,ale Ty jestes laska przecież:),bez fałszywego cukrowania to mowię:)Jeszcze jeden dzien w tygodniu rano byłoby suuuuuuuper,wtedy opony zginą bez dwóch zdań:)))))Nie mogę się doczekać wtorku:))))))
  • Gosia pewnie i masz racje pare osob by sie znalazlo natomiast duzo mam dzieci szkolnych w tym samym czasie pracuje, noi do tego ciezko bedzie mi znalezc lokal poniewaz wszystkie te cluby otwieraja od 12.00 w poludnie chyba ze to by wam pasowalo, na godzinke to po 13tej bylybyscie juz w domu. Rozejrze sie za lokalem i zobaczymy moze akurat bedzie cos i bedzie mozna z tym ruszyc, zrobie co w mojej mocy.
  • Tanya, dzieki bardzo za komplementy, ale do laski to jeszcze mi brakuje, po urodzeniu mojej prawie 11-sto miesiecznej corki robie co moge zeby znow wygladac jak przed ciaza :) juz mi duzo nie brakuje i to dzieki ZUMBIE :D
    Pozdrowionka :)
  • Dlatego w Zumbie pokladam wielkie nadzieje:)))Zumbaaaaaaaaaaaa!!!Pozdrawiam Ewelina:)))

  • Hej dziewczyny wszystko super !! tak sie naczytałam, że aż sie zarejestrowałam ...ale jest ....no własnie jest ALE ... nie mam prawka i dojazdyyyyyyyyy ....i teraz nici z mojej zumby ;/...chyba, że ktoś chętny przygarnąć jedną osóbkę ....a może w Coventry znajdzie sie sala ....na zajęcia zumby ...
  • No wiec sie udalo! KIlka dziewczyn prosilo mnie czy mogla bym robic zumbe w Nuneaton, noi zaczynam 13tego czerwca w "Bermuda Phoenix Centre" ktore znajduje sie na nowo wybudowanym osiedlu na Bermuda road, CV10 7HU. Jak macie jakies pytania piszcie. Ewelina
  • czy ktos uczeszcza na zumbe w bedworth???
  • Koleżanki może któraś z Was zna jakieś fajne miejsce blisko Stoku gdzie można się sportowo rozerwać, mam na myśli Zumbę lub coś w tym stylu, i jest w stanie coś polecić i jakieś szczegóły powiedzieć odnośnie ceny takiej przyjemności. Dziękuję :)
  • hej!! ja polecam Coventry Sport & Leisure Centre maja Zumbe (i nie tylko)kilka razy w tygodniu i o różnych porach, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie:) pozdrawiam
  • http://zumba-coventry.co.uk/

    prowadzi Polka Edyta
  • chyba jest coś w centrum w cov leisure center
  • A w okolicach Coundon jest cos moze?? Pozdrawiam;)
  • Witam. Chciałam sie wybrać na zumbe ale kompletnie nie orientuje sie gdzie warto sie wybrać a wiec prosze o opinie. Dzięki
  • witam mam pytanie czy orientuje sie ktos czy sá zajecia zumby z polká w Coventry,Bedworth lub Nuneaton ,bede wdzieczna za namiary

Go to page [-1] 1 - 2:

Ta lista bazuje na użytkownikach aktywnych przez ostatnie 30 minut.