Polskie sklepy w Coventry  Na dół

Go to page [-1] 1 - 2 - 3 - 4 ... 17 - 18 - 19 [+1 +10]:

  • a co do sklepu archies to jest ok duzo produktow ale wiekszos po terminie zas smakolyk ma polskie leki ale jezeli zlozysz zamowieni to i tak ci nie przywioza ja zamowilam pare rzeczy z polski przed swietami i do tej pory nie dostalam tch produktow zostawiajac swoj nr.telefonu to nie zdaje egzaminu
  • do boboo nie musisz parkowac na podwojnej ciaglej jadac do spizarni wystarczy zajechac w ta ulice z tylu i tam mozesz parkowac nie narazajac sie na mandat
  • marysieńka rulez
  • Jakobs to bardzo dobry sklep.Wszystko zadbane,wedliny swieze.Towary z krotkim terminem waznosci bywaja przecenione.Nie boje sie,ze kupie tam cos przetrminowanego (a zdarzalo mi sie w innych sklepach i to nie raz). :roll:
  • jesli chodzi o ten nowy sklep w centrum to nawet jest ok. ceny chyba troszke wysokie ale to normalne jak na sklepy w centrum, jesli chodzi o obsluge w tym sklepie to koszmar szczegolnie ta dziewczyna w krotkich czarnych wlosach patrzy sie na ciebie jak by chciala cie zjesc i ogolnie niejest mila. podaje produkty tak jak by chciala nimi w ciebie rzucic.
  • Sklep w centrum ma niesamowitą lokalizacje i zagląda tam bardzo dużo ludzi ale sklep strasznie traci przez obsługę jak większość polskich sklepów, ale w marysieńce jeszcze się nie spotkałam z niemiłą obsługą mimo że za samym sklepem nie przepadam bo już za pierwszym razem trafiłam na przeterminowane coś :) wydaje mi się że zatrudnianie w sklepach (mimo że polskich) osób które znają angielski w stopniu który trudno określić przeciętnym jest conajmniej złym pomysłem!
  • mialam na mysli ten nowy sklep kolo coventy market. w marysience akurat jest bardzo mila obsluga, chyba jedyna taka w coventry
  • Sklep BEST deli, kolo Coventry market taki sobie, zdazraja sie przeterminowane rzeczy (maka itp), maslo drozsze niz w sainsburrym i gorsze,bo jukejowe masla sa smaczniejsze niz polskie, to samo tyczy mleka i smietany. MOze byc. Wedlin itp tam nie tykalam, bo wygladaly na niezywe.

    Centrum polskiej zywnosci na rogu Walsgrawe, jak na razie w miare pozytywnie, biala kielbacha na swieta pyszna, wedliny tez, przeraza mnie upal w sklepie i marnosc chlodu lodoowki, wiec produktow mlecznych z tejze lodoowki nei tykam.

    Widzialam jak na zaplecze kolesie mieso, ktore lezalo potem w zamrazarach wyladowywali z normalnej osobowki na rejestracjach PL, bez chlodni!!! Wiec warunki zaplecza moga byc dosc dramatyczne. Fakt ze jak sie ugotuje, usmazy to moze tak szybko sie nie kopnie w donice.

    Czasami nie zgadzaja mi sie rachunki, panie nie daja nigdy PARAGONU, mozliwe ze nieco rzna na cenach zwlaszcza wagowych. Ale to mozna latwo ukrocic proszac zawsze o paragon. Duzy wybor wedlin, smacznych i swiezych, majonezy itp w dobrej cenie. Ogolnie bede korzystac bo mam blisko, mimo ze sklep wyglada mega nieestetycznie.

    Jakobsa nie sprawdzialm jeszcze, ale zamierzam.

    Marysienka srednio przyciaga tlumy, glownie slabym oswietleniem i kiepskim rozmieszczeniem towarow, wrazenie ze sklep zaraz zamkna, a towaru malo (mimo ze duzo). Ceny troche z kosmosu, terminow nie sprawdzalam bo niewiele tez kupowalam.


    Krowka na Far Gosford - bardzo nieestetyczne wrazenie, maly wyboor, chyba bym tam nic nie kupila nawet w promocji.

    http://www.sites.google.com/site/thesignerka
  • A co ze sklepem U Kondzia, czy to prawda ze juz nie istnieje???
  • prawda - kondzio zlikwidowany
  • Konkurencja się na rynku zrobiła niesamowita- lepiej dla nas :D
  • Chciałbym kupić polską wódkę w Coventry. W którym sklepie mogę kupić najtaniej Wódkę Żoładkową Gorzką? Z góry dziękuję za pomoc :)
  • Nie wiem, ale wiem ze mam smaka na piwa z malych browarow typu: ciechan miodowe, wisnia w piwie, itp sikacz karmi moglby byc tez na lato do pizzy, chociaz ogolnie za piwem nie przepadam, te malo-nakladowe do grila musza byc. :) Od czasu jak posmakowalam Ciechana, nie ma opcji zebym tknela jakiekolwiek piwo koncernowe :)

    http://www.sites.google.com/site/thesignerka
  • Jest jeden problem ponieważ tutej na wyspach "Polskie" piwo TO.....
    1- "Nie piwo"
    a Polska wódka TO........
    2"-Nie wódka"

    podobnie jak sie można domyslec jest z art. spożywczymi typ.chleb,mleko,itp

    wszystko prawie wszystko ma swoje hale produkcyjne w uk gdzie rozlewany jest alkochol i pieczony chleb a tak naprawde to nie ma jak zimny żywczyk butelkowy POLSKI rozlewany w pl w marysience na wolsgrawe + dla tego sklepu :P

    POLSKA EKIPA FILMOWA W UK
  • jeszcze nie widziałam tu w sklepach żołądkowej gorzkiej, ale też nigdy nie miałąm ptrzeby jej kupować, żubrówkę tak w lidlu np, a moze spytaj w sklepie polskim czy by ci skrzynki wódk nie sprowadzili lub ludzi którzy zajmują się trensportem paczek do polski.
  • prawie w kazdym ciapackim sklepie na stoku mozna kupic polska wodeczke!pozdr:-)
    :-P
  • ja kiedys zoladkowa kupowalam w morisonie na coundon, to jak kiedys mieli to chyba dalej sprowadzaja, kosztowala jakies 15f za 0,70l
  • booze master holbrooks
  • Siemka

    Z tym piwem to prawda jest taka że już coraz czesciej w sklepach jest piwo polskie nie widzace polski - produkowane tutaj i znacząco rozniace sie od krajowego. Poprostu trzeba patrzec co sie kupuje.

    Wodeczki natomiast z polska banderolka sprzedawac nie mozna takze wszystko co nazywacie polska wodka takze polski nie widzialo ot i tyle naszego alkoholu w sklepach.

    Dzisiaj pilem czysta zoladkowa z naszym papierkiem , miodzio :)

    Uczę się Uczuć
  • moniabart wrote:
    booze master holbrooks

    juz sie inaczej nazywaja.... w kazdym razie na przeciw one stop..... na humber rd mieli w ciapackim sklepie na bank i podejrzewam ze beda mieli w body fuel( na przeciw argosa w centrum) jak nie beda to zamowia ale wiem ze nawet spirytus rektyfikowany mieli i krupnik staropolski....

    lets all sing together......

  • maupa- to jak sie nazywaja wczoraj bylem tam chyba tylko odnowili szyld a nazwa ta sama
  • ok zmylil mnie ten wielki napis "drinks express" ale to nieistotne
    BM to jeden z lepszych monopoli w cov, polecam. szkoda ze tak daleko od centrum

    lets all sing together......

  • sporo "niby" polskich alkocholi maja w polskim Archies na Radford
  • gorzka zoladkowa oraz oryginalne piwo z Polski kupisz w spizarni na Holbrooksie ,po prostu na oryginalnym polskim piwie jest napis nigdy nie jezdze po alkocholu i narysowane kluczyki na piwie rozlewanym w Anglii tego nie ma i to jest caly sekret
  • ktoś wie? mam trochę daleko i nie bardzo mi się chce codziennie chodzić i sprawdzać.

    Nie jestem wredna. Ja po prostu nie lubię debili.
  • dzisiaj widzialam ze ukladaja towar wiec chyba niedlugo, chyba bedzie sie znacznie estetyczniej prezentowal niz pod wczesniejszym adresem, zobaczymy co bedzie :) jak na razie najlepszy pod wzgledem zaopatrzenia i cen jest na rogu na Walsgrave. Zawsze swieze miecho i dobre wedliny, ceny jak najbardziej ok.

    http://www.sites.google.com/site/thesignerka
  • dzięki, poczekam na krówkę:)

    Nie jestem wredna. Ja po prostu nie lubię debili.
  • 4 sierpnia chyba otwierają, bo na starym sklepie na szybie jest napisane, ze po tym dniu paczki będą zabierać.
  • i jak?

    Nie jestem wredna. Ja po prostu nie lubię debili.
  • już otwarte, warto zobaczyć, tak powinien wyglądać sklep, poza tym 40 produktów na gazetce na otwarcie, polecam

Go to page [-1] 1 - 2 - 3 - 4 ... 17 - 18 - 19 [+1 +10]:

Ta lista bazuje na użytkownikach aktywnych przez ostatnie 30 minut.