Dentysta  Na dół

Go to page [-1] 1 - 2 - 3 - 4 ... 9 - 10 - 11 [+1]:

  • cześc może ktoś mógłby mi polecic dobre dentyste. A może ktoś miał robione implanty w UK i coś wie na ten temat a przedewszystkim jaki jest koszt?
  • Witaj :)

    Temat "Dentysta" byl juz poruszany kilka razy, skorzystaj prosze z wyszukiwarki, a znajdziesz adresy i numery tel. :)



    Pozdrawiam :)


     

     

    W ciszy Twoje serce znajdzie odpowiedzi, ktorych rozum znalezc nie potrafi...

     

  • Witam mam możliwosc przeprowadzenia sie na Bell Green ...ale szłyszałem że tamte rejony nie cieszą sie zbyt dużą sympatia ?? powiedzcie jak to jest naprawde i chodzi mi o okolice gdzie znajduje sie aldik i pl dentysta ... prosze o pilna odpowiedz:)

    POLSKA EKIPA FILMOWA W UK
  • Witam,

    Ja tam nie mieszkam ale słyszałem, że dokładnie tam Rigley Square chyba tak to się nazywa i familoki dookoła to nie jest najlepsze miejsce. W sumie jeśli masz możliwość to się wieczorem przejedź po tych ulicach tam i zobacz co się dzieje np w Piątek wieczór.

    Pozdrawiam

    Gdyby nie ludzie jak TY świat byłby nudny
  • A Gorzej niż na walsgrave??? bo tam obecnie mieszkam..... chodzi mi aby nie było burd darcie sie pod oknami lub rasistowskich zaczepek??

    POLSKA EKIPA FILMOWA W UK
  • Wiesz co ja mieszkam na walsgrave niedaleko banków jakieś 30sek od nich.
    Wydaje mi się, że są tutaj bardziej przyzwyczajeni do polaków niż na bell green.
    Inaczej mówiąc ja np akurat w tamte rejony bell green bym się nie zapuszczał... ogólnie tam są już takie prawdziwe slumsy.

    Gdyby nie ludzie jak TY świat byłby nudny
  • ok dzieki a moze ktos jeszcze ma jakies opinie co do tej dzielnicy /ulicy

    POLSKA EKIPA FILMOWA W UK
  • hej
    moja siostra tam wynajmowala dom, jakies 300m od miejsca o którym mówisz i byla bardzo zadowolona...
    A nie wiem dlaczego masz taka opinie o walsgrave, mieszkalam przez 2 lat mniej wiecej w tym miejscu co opisuje Kaik i nigdy nie spotkalam sie z rasistowskim traktowaniem, a jedynymi glosnymi ludzmi w okolicy byli moi sasiedzi- Polacy i ich znajomi:)

                         

                            ...SOMETIMES GOODBYE IS A SECOND CHANCE...

  • tuz za riley square zaczyna sie wood end... A na wood endzie dzieje sie duzo... Akurat tej dzielnicy nie polecam. Sam tam mieszkam i widzialem juz podpalane auta, mieszkania, napascie(w tym na mnie i oczywiscie z racji tego ze jestem polakiem), wybijane szyby itd, itp. Angielska mlodziez sie nudzi po prostu :roll: Mlodziez z "kansilowych" mieszkan..
  • a ja mieszkam na walsgrave w poblizu asdy,aldi na strzezonym osiedlu.co prawda do najtanszych nie nalezy(my placimy za 1 dedroom i living room 480f.),ale za to bezpieczne.nikt obcy sie na nim nie kreci.jest stroz i kamery.z tego co mi wiadomo to 90 mieszkan jest tylko ,oprocz nas jedna rodzina polska.
    mieszkamy tu juz od prawie roku i jestesmy zadowoleni a co najwazniejsze czujemy sie bezpiecznie.
  • mieszkam juz od 1.5roku na bell green i nie narzekam w tamte rejony sie nie zapuszczam gdzie cos sie dzieje poprostu niemam poco a wieczorami to tylko kozacy z polski chodza po miescie takzwani KOWBOJE polecam spokojnie tu .

    GrAtIs
  • Witam... czy ktoś mógłby mi napisać czy dentysta Rober Rój, przyjmujący na Bell Green cieszy się dobrą opinią? Dobry z niego dentysta czy rzeźnik? :) Ewentualnie jakiego dentystę zdecydowanie moglibyście polecić...



    Interesuje mnie także opinia o dr Ewie Karpińskiej-Cieślak z The Smile Centre oraz dr Sylwii Karcz z Willenhall Dental Centre..



    pozdrawiam



    Edytowany przez drPhotography o Sty 03, 2011 - 09:29 PM.

    renkephotography.com?
  • wrote:
    czy ktoś mógłby mi napisać czy dentysta Rober Rój


    Tam jest dwóch dentystów na Bell Green (tylu było jak byłem tam ostatnio) Dr Robert Boj oraz Dr Marcin Herezo ja chodziłem (jakiś czas nie byłem) do Dr Marcina - ogólnie jestem zadowolony

    reszty nie znam

    Gdyby nie ludzie jak TY świat byłby nudny
  • WSZYSCY dentyści to rzeźnicy ;)

    Osobiście używam rzeźników z Smile Centre na Ball Hill- jestem zadowolony. Nigdy przenigdy nie kierowałem się narodowością przy wyborze rzeźnika- w sumie co za róźnica kto się nad tobą pastwi ;)
  • Witam

    Odnosnie kliniki na bell green to maja dziwne podejscie do pacjeta - jakis rok temu moja dziewczyna z bolem zeba zadzwonila do nich stwierdzili ze trzeba sie zapisac i najblizszy mozliwy termin to za tydzien... zreszta swego czasu byl tu na forum jakis temat o dentystach z bell green - mozna przeszukac forum.

    Pojechalismy na willenhall i nie bylo zadnego problemu przyjeli nas od razu. Nie bylismy u polskiego stomatologa bo akurat byla nieobecna ale ogolnie obsluga bardzo mila pani stomatolog zalatwila sprawe szybko i bezbolesnie. Moi znajomi z willenhall polecaja rowniez polska pania stomatolog - niestety nigdy nie mialem przyjemnosci wiec z wlasnego doswiadczenia nic nie moge powiedziec.

    ---



    http//:agroturystyka-lubartow.pl
  • "Interesuje mnie także opinia o dr Ewie Karpińskiej-Cieślak z The Smile Centre oraz dr Sylwii Karcz z Willenhall Dental Centre.."

    Leczylam zeby u jednej i drugiej. Pani Karpinska wydaje mi sie bardziej kompetenta i mila. Przyjela mnie kiedys z "marszu".
    Sylwia Karcz jakos mi nie podpasowala. Podczas jednej z wizyt znalazla zab do leczenia, za miesiac kiedy poszlam go leczyc stwierdzila ze przeciez tam nie ma nic do roboty :-O .
  • o dentystach z bell grin slyszalam pare opini od znajomych in nie byle one ciekawe, np ze wyrwal nie tego zeba co trzeba bylo, znajomej popsul zeba od czego zaczely sie psuc dwa po bokach a znajomemu tak zrobil ze zab umarl, i jest teraz czarny a co za tym idzie za jakis czas sie zlamie. ja osobiscie lecze zeby w dental centre na radford road i jestem BARDZO zadowolona (dentysta z indi )
  • witam wszystkich.

    Ja byłam wczoraj pierwszy raz na Bell Green u dentysty p.Marcina i jestem bardzo zadowolona.Wyrwał mi 8 (tzw. ząb mądrości ) nic nie bolało dał dwa zastrzyki prędzej zrobił zdjęcie zęba , zeby mieć pewność czy nie będzie problemów z wyrwaniem.

    Ogólnie podejscie w tej przychodni do pacjenta test bardzo dobre.

    Nie czeka sie w kolejce bo ma sie swoją godzinę.

    Jestem bardzo zadowolona za tydzien mam u niego wizytę z moim 8 letnim synem i mam nadzieje, że tez będzie bezboleśnie leczyl mu ząbki.

    Zobaczymy odezwe się po wizycie i napisze jak było.

    pozdrawiam
  • Ja tam chodzę już chyba więcej niż od roku, do pana Herezo i jestem zadowolony. Profesjonalny dentysta :)
  • Witam,
    Mam pytanie. Czy ten dentysta na Bell Green jest z NHS czy jest platny?
    Z gory dzieki za odpowiedz.
    Pozdrawiam



    Edytowany przez basienka86 o Mar 24, 2011 - 10:40 AM.
  • Dentysta na Bell Green ,przyjmuje rowniez na NHS,pozdrawiam
  • Czy w Cov. znajduje sie jakis prywatny gabinet dentystyczny?
  • prywatna przychodnia oglasza sie po prawej strony. polmed czy jakos tak
  • czytaj ze ZROZUMIENIEM KOLES!!! w coventry nie w nuneaton.

    Widzewek
  • eee to ja myslalem ze ten polmed w coventry :-O

    sorki- nie doczytałem.

    nie wiem czy dobrze rozumuje ale większość gabinetów jest prywatna i ma podpisane kontrakty na określoną liczbę pacjentów. jak chcesz isc prywatnie to po prostu idziesz i jesteś przyjmowany szybciej- bez kolejki.

    ja za ostatnią swoją plombę płaciłem prywatnie okolo 90 gbpi byłem przyjęty niemal natychmiast. za plombę przez nhs płaciłem okolo 40 gbp i troche musialem czekac na termin.
  • poklikalem i wyskoczyl polmed- tak na marginesie jest w rugby a nie nuneaton

    hehehe czytaj ze zrozumieniem ;-)



    Edytowany przez zwierzak o Kwi 29, 2011 - 04:18 PM.
  • sorki zwierzak!!! gon babola!!! se se se

    Widzewek
  • witam ,potrzebuje dobrego dentysty nie musi byc polski. z gory dzieki za odpowiedzi
  • W Smile Centre na Walsgrave pracuje Polka.Spróbuj tam.
    Jeśli się nie uda polecam pana Amita Hindocha.



    Edytowany przez greg8107 o Cze 06, 2011 - 09:31 PM.
  • a gdzie ten pan pracuje? tez na walsgrawe

Go to page [-1] 1 - 2 - 3 - 4 ... 9 - 10 - 11 [+1]:

Ta lista bazuje na użytkownikach aktywnych przez ostatnie 30 minut.