Startuje kampania edukacyjna Enjoy English, Enjoy Living.
Startuje kampania edukacyjna Enjoy English, Enjoy Living, która stawia sobie za cel popularyzację nauki języka angielskiego wśród brytyjskiej Polonii.
12:04 15/04/11 • 10759

Startuje
kampania edukacyjna Enjoy English, Enjoy Living, która stawia sobie
za cel popularyzację nauki języka angielskiego wśród brytyjskiej
Polonii. Kampania potrwa 6 miesięcy i będzie podzielona na dwie
części: pierwsza właśnie się rozpoczyna i potrwa do czerwca br.,
druga – zostanie zainaugurowana jesienią i potrwa również 3
miesiące. To pierwsza tego typu kampania kierowana właśnie do tej
grupy odbiorców.




Sprawność
językowa, zwłaszcza w środowisku obcym etnicznie, niebagatelnie
wpływa na jakość naszego codziennego życia. Z tego właśnie
powodu kampania rusza pod hasłem: Język to podstawa. Zacznij od
podstaw. Zwiększenie świadomości problemu niewystarczającej
znajomości języka, ale przede wszystkim, zachęcenie do szlifowania
języka angielskiego oraz dostarczenie różnorodnych narzędzi do
nauki – to główne cele, jakie postawili przed sobą organizatorzy
kampanii.




By
posługiwać się językiem Szekspira, nie musisz koniecznie siedzieć
w szkolnej ławie czy wkuwać po nocach słówka. Nauka angielskiego
wcale nie musi być nudna
,
przekonuje Paweł Madej, ze szkoły języków obcych Edoo.pl, która
jest patronem merytorycznym i sponsorem projektu.
To
właśnie chcemy między innymi przekazać poprzez naszą kampanię,
dodaje.




W
ramach projektu zostaną udostępnione na łamach mediów polskich z
terenu Wielkiej Brytanii liczne, nieszablonowe oraz skonsultowane z
lektorami nauki języka angielskiego materiały do nauki, w tym filmy
video o walorach edukacyjnych oraz zorganizowane zostaną gratisowe
warsztaty językowe oraz konkursy edukacyjne.


Podczas
kampanii będzie również możliwość uzyskania gratisowych
telefonicznych oraz emailowych konsultacji językowych oraz
skorzystania z aplikacji EmailWords, która gwarantuje codzienne
otrzymywanie e-maili z nowymi słówkami wraz z objaśnieniami.




Język
to kultura, dlatego obok interesujących pozycji do nauki języka
angielskiego oraz kursów językowych online zdecydowaliśmy się na
podarowanie najbardziej aktywnym uczestnikom kampanii biletów do
najwspanialszych brytyjskich muzeów, teatrów i galerii.
Chcielibyśmy, by eksploracje brytyjskiej kultury, eksploracje osób,
które zechcą z nami szlifować swój angielski, z dnia na dzień
okazywały się coraz bardziej interesujące

dodaje Paweł Madej.




Organizatorzy
kampanii szukają osoby mieszkającej w Wielkiej Brytanii, która z
pomocą lektorów ze szkoły języków obcych Edoo.pl będzie
nieodpłatnie szkolić swój angielski przez okres 3 miesięcy oraz
relacjonować swoje doświadczenia wynikające z poprawiającej się
znajomości języka na łamach jednego z popularnych pism
polonijnych. Zainteresowani wzięciem udziału w tym przedsięwzięciu
znajdą więcej informacji na ten temat w serwisie internetowym
kampanii:
www.edoo.pl/enjoy




Kampanii
edukacyjnej patronują m.in.: Polish Express, Panorama, Londynek.net,
Polacy.co.uk, Ang.pl, Praca I Życie za Granicą, Nowy Czas, Lejdiz,
Link Polska Express, Orla Fm, Tvpl.tv oraz Myplymouth.eu.




W
Wielkiej Brytanii mieszka około 1,5 mln Polaków. Cześć z nich
posługuje się językiem angielskim w stopniu niewystarczającym,
słabo lub wcale. Nieznajomość języka kraju, w którym się
mieszka, rodzi olbrzymie trudności w życiu osobistym, zawodowym czy
biznesowym.




Więcej
informacji na temat kampanii można znaleźć w serwisie
internetowym:
www.edoo.pl/enjoy




Komentarze