Aug 29, 2014
5740
Reported by
Rada miasta chce wprowadzić kolejne strefy ograniczenia prędkosci do 20mph
Okolice St Michael, Foleshill, Henley, Longford, Whoberley, Cheylesmore, Lower Stoke i Upper Stoke zostały uznane za priorytetowe na liście miejsc rekomendowanych do prowadzenia ograniczeń prędkości.
Raport przygotowany przed mającym się odbyć w przyszłym tygodniu spotkaniem Coventry City Council uznał, że okolice St Michael, Foleshill, Henley, Longford, Whoberley, Cheylesmore, Lower Stoke i Upper Stoke to główne miejscach w których wprowadzone powinno zostać ograniczenie prędkości do 20 mph.
Prawie wszystkie mieszkalne drogi znajdujące się w wymienionych rejonach miasta, poza niektórymi drogami typu A i ważnymi szlakami dostawczymi, zostaną najprawdopodobniej objęte ograniczeniem prędkości do 20 mph.
Projekt prawie na pewno obejmie część Deedmore Road w okolicy Hillmorton Road / Lapworth Road, Ringwood Highway, Quorn Way, Purcell Road, Rotherham Road, Scots Lane i Sullivan Road. Miasto przeznaczyło na ten projekt, który ukończony ma zostać przed marcem 2015 roku, 125 tyś. funtów.
Lokalne władze nie przeprowadzały w sprawie projektu konsultacji ani z mieszkańcami tych okolic, ani z kierowcami, jednak rada miasta zapewnia, że mieszkańcy miasta będą mogli się wypowiedzieć w tej kwestii.
To, które ulice jako pierwsze zostaną objęte ograniczeniem zostanie ustalone na postawie kryteriów takich jak liczba dzieci chodzących do szkoły w okolicy, czy liczba wypadków na drogach.
Źródło: Coventry Telegraph
Photo credit: EdinburghGreens / Foter / Creative Commons Attribution 2.0 Generic (CC BY 2.0)
Prawie wszystkie mieszkalne drogi znajdujące się w wymienionych rejonach miasta, poza niektórymi drogami typu A i ważnymi szlakami dostawczymi, zostaną najprawdopodobniej objęte ograniczeniem prędkości do 20 mph.
Projekt prawie na pewno obejmie część Deedmore Road w okolicy Hillmorton Road / Lapworth Road, Ringwood Highway, Quorn Way, Purcell Road, Rotherham Road, Scots Lane i Sullivan Road. Miasto przeznaczyło na ten projekt, który ukończony ma zostać przed marcem 2015 roku, 125 tyś. funtów.
Lokalne władze nie przeprowadzały w sprawie projektu konsultacji ani z mieszkańcami tych okolic, ani z kierowcami, jednak rada miasta zapewnia, że mieszkańcy miasta będą mogli się wypowiedzieć w tej kwestii.
To, które ulice jako pierwsze zostaną objęte ograniczeniem zostanie ustalone na postawie kryteriów takich jak liczba dzieci chodzących do szkoły w okolicy, czy liczba wypadków na drogach.
Źródło: Coventry Telegraph
Photo credit: EdinburghGreens / Foter / Creative Commons Attribution 2.0 Generic (CC BY 2.0)
Comments