Oct 17, 2013
6995
Reported by
NHS 111 w West Midlands przejęte przez pogotowie
West Midlands Ambulance Service (WMAS) przejęło infolinię 111 NHS od NHS Direct na znacznym obszarze West Midlands.
West Midlands Ambulance Service (WMAS) będzie prowadzić projekt 111 NHS dla Birmingham, Solihull, Black Country, Shropshire, Herefordshire, Coventry i Warwickshire.
Raport opublikowany w kwietniu 2013 roku określił usługi NHS Direct jako "na poziomie nie do zaakceptowania". Raport dodaje także, że niektóre centra miały problem z poradzeniem sobie z liczbą otrzymywanych telefonów.
W Shropshire NHS Direct zostało wycofane w marcu, a telefony zostały przekierowane do lokalnej firmy Shropdoc. W Worcestershire usługę wycofano w kwietniu, jedynie miesiąc po rozpoczęciu jej działania. W lipcu Dr Robert Morley z komitetu Birmingham Local Medical przyznał, że infolinia 111 to "katastrofa" dla miasta.
W tym samym czasie regionalny dyrektor projektu NHS 111 w West Midlands, Wayne Bartlett przyznał jedynie, że "faza testów napotkała poważne problemy operacyjne i techniczne w realizacji".
We wtorek, szef WMAS, Anthony Marsh stwierdził, że WMAS ma doświadczenie w zaopatrywaniu złożonych, klinicznych infolinii, dzięki czemu będą mogli oni wprowadzić duże poprawki do usługi 111.
Pod koniec listopada w West Midlands numer telefonu NHS Direct 0845 46 47 będzie wyłączony, dzwoniący pod ten numer zostaną poinstruowani by zakończyć rozmowę i wybrać 111.
Źródło: BBC News
Photo credit: Scottish Government / Foter / CC BY-NC
Raport opublikowany w kwietniu 2013 roku określił usługi NHS Direct jako "na poziomie nie do zaakceptowania". Raport dodaje także, że niektóre centra miały problem z poradzeniem sobie z liczbą otrzymywanych telefonów.
W Shropshire NHS Direct zostało wycofane w marcu, a telefony zostały przekierowane do lokalnej firmy Shropdoc. W Worcestershire usługę wycofano w kwietniu, jedynie miesiąc po rozpoczęciu jej działania. W lipcu Dr Robert Morley z komitetu Birmingham Local Medical przyznał, że infolinia 111 to "katastrofa" dla miasta.
W tym samym czasie regionalny dyrektor projektu NHS 111 w West Midlands, Wayne Bartlett przyznał jedynie, że "faza testów napotkała poważne problemy operacyjne i techniczne w realizacji".
We wtorek, szef WMAS, Anthony Marsh stwierdził, że WMAS ma doświadczenie w zaopatrywaniu złożonych, klinicznych infolinii, dzięki czemu będą mogli oni wprowadzić duże poprawki do usługi 111.
Pod koniec listopada w West Midlands numer telefonu NHS Direct 0845 46 47 będzie wyłączony, dzwoniący pod ten numer zostaną poinstruowani by zakończyć rozmowę i wybrać 111.
Źródło: BBC News
Photo credit: Scottish Government / Foter / CC BY-NC
Comments