Jan 20, 2014
7174
Reported by
Szpital Coventry University zmniejszył czas oczekiwania na ostrym dyżurze
Lokalny szpital w okresie od 17-ego listopada do 5-ego stycznia osiągnął wyniki przewyższające rządowe wytyczne dotyczące czasu oczekiwania pacjentów na ostrym dyżurze.
Brytyjskim celem jest by 95% pacjentów zjawiających się na ostry dyżur było w przeciągu czterech godzin od przybycia przyjętych i przeniesionych na inny oddział lub wypisanych. Zeszłej zimy University Hospital został oceniony pod tym względem jako jeden z najgorszych w UK. W kwietniu ubiegłego roku jedynie 67,5% pacjentów zostało przyjętych w przeciągu czterech godzin.
Od ostatniej zimy władzom szpitala udało się wypracować nowe projekty poprawiające wydajność izby przyjęć, w tym centrum pilnej pomocy oraz sposób w jaki pacjenci są oceniani podczas przybycia. Również lokalni lekarze pierwszego kontaktu włączyli się w kampanię ostrzegającą mieszkańców miasta przed nieodpowiednim korzystaniem z ostrego dyżuru.
Nowe dane wskazują dużą poprawę. Szpital od 17-ego listopada do 5-ego stycznia spełniał z nawiązką rządowe wytyczne, a w pierwszym tygodniu stycznia 97% pacjentów izby przyjęć zostało obsłużonych wg rządowych standardów.
Źródło: Coventry Telegraph
Photo credit: Hummy / Foter.com / CC BY-NC-ND
Od ostatniej zimy władzom szpitala udało się wypracować nowe projekty poprawiające wydajność izby przyjęć, w tym centrum pilnej pomocy oraz sposób w jaki pacjenci są oceniani podczas przybycia. Również lokalni lekarze pierwszego kontaktu włączyli się w kampanię ostrzegającą mieszkańców miasta przed nieodpowiednim korzystaniem z ostrego dyżuru.
Nowe dane wskazują dużą poprawę. Szpital od 17-ego listopada do 5-ego stycznia spełniał z nawiązką rządowe wytyczne, a w pierwszym tygodniu stycznia 97% pacjentów izby przyjęć zostało obsłużonych wg rządowych standardów.
Źródło: Coventry Telegraph
Photo credit: Hummy / Foter.com / CC BY-NC-ND
Comments