Feb 2, 2015
5943
Reported by
Obsunięcie się ziemi zatrzymało pociągi miedzy Londynem a West Midlands.
Katastrofa naturalna miała miejsce nieopodal Harbury Tunnel w Warwickshire.
Już trzeci dzień utrudnione jest kursowanie pociągów między Londynem a West Midlands. W minioną sobotę blisko tunelu Harbury, na linii kolejowej Banbury-Leamington Spa miało miejsce obsunięcie się ziemi. Według Chiltern Railways pociągi nie będą kursować przynajmniej przez tydzień. Inżynierzy niestety nie byli w stanie dojść na teren katastrowy w ostatnim czasie, gdyż ziemia wciąż pozostaje niestabilna.
Dla podróżujących między Londynem a West Midlands nie jest to z pewnością dobra wiadomość. Co prawda między Leamingron a Banbury wprowadzona została autobusowa komunikacja zastępcza, lecz w ten sposób czas podróży wydłużył się o około 90 minut. Rzecznik Chiltern Railways zaznaczył, że prognozy przewidują wznowienie ruchu do poniedziałku. Radzi jednak, by każdy kto ma w planach podróż w przyszłym tygodniu, był świadomy, że linia wciąż może pozostawać zamknięta.
Chiltern Railways wprowadziła połączenia między London Marylbone a Banbury, oraz między Leamington a Birmingham Moor Street. Dodatkowo, Virgin Trains oraz London Midland akceptują obecnie bilety Chiltern Railways.
Żródło : BBC News England
Photo credit: R~P~M / Foter / CC BY-NC-ND
Dla podróżujących między Londynem a West Midlands nie jest to z pewnością dobra wiadomość. Co prawda między Leamingron a Banbury wprowadzona została autobusowa komunikacja zastępcza, lecz w ten sposób czas podróży wydłużył się o około 90 minut. Rzecznik Chiltern Railways zaznaczył, że prognozy przewidują wznowienie ruchu do poniedziałku. Radzi jednak, by każdy kto ma w planach podróż w przyszłym tygodniu, był świadomy, że linia wciąż może pozostawać zamknięta.
Chiltern Railways wprowadziła połączenia między London Marylbone a Banbury, oraz między Leamington a Birmingham Moor Street. Dodatkowo, Virgin Trains oraz London Midland akceptują obecnie bilety Chiltern Railways.
Żródło : BBC News England
Photo credit: R~P~M / Foter / CC BY-NC-ND
Comments