Dyżur konsularny w Birmingham (21-22.01.2022 r.)
Informujemy, że w dniach 21-22 stycznia 2022 r. odbędzie się dyżur konsularny w Birmingham.
Dyżur konsularny odbędzie się w:
Polish Millenium House
Bordesley Street
Birmingham B5 5PH
Podczas dyżuru konsularnego przyjmowane będą wnioski o wszystkie rodzaje paszportów oraz realizowane poświadczenia podpisu (rejestracja tak jak na sprawę paszportową).
Prosimy o zapoznane się z informacjami na stronie internetowej dotyczącymi wymaganych dokumentów przy składaniu wniosku o paszport:
https://www.gov.pl/web/wielkabrytania/paszporty.
Prosimy, aby osoby zainteresowane złożeniem wniosku o paszport 5-letni dla dziecka przedstawiły polski akt urodzenia dziecka, wydany przez Urząd Stanu Cywilnego w Polsce (informacja o transkrypcji aktu urodzenia:
https://www.gov.pl/web/wielkabrytania/transkrypcja-rejestracja-zagranicznego-aktu-urodzenia-w-polskim-rejestrze-stanu-cywilnego).
Rejestracja na spotkanie z konsulem odbywa się online, na portalu e-Konsulat: http://www.e-konsulat.gov.pl/. Proszę wybrać:
Kraj-Region: Wielka Brytania
Placówka: Londyn
Sprawy: paszportowe
Lokalizacja: Birmigham (lista do rozwinięcia z prawej strony)
WAŻNE! Prosimy o podawanie poprawnych adresów e-mailowych. Na kilka dni przed spotkaniem otrzymają Państwo potwierdzenie wizyty paszportowej oraz dodatkowe informacje organizacyjne.
Jednocześnie przypominamy, że przy zapisach na dyżury konsularne poza urzędem należy zwrócić uwagę, że na potwierdzeniach będzie drukował się adres głównej placówki w Londynie zamiast adresu w Birmigham (Polish Millenium House, Bordesley Street, Birmingham B5 5PH). Powyższe wynika z niemożliwości jednorazowej zmiany adresu w systemach informatycznych.
Zapisy zostaną otwarte w piątek, 14.01.2021 r., o godz. 10.00 i 21:00.
Liczba miejsc na spotkanie z konsulem jest ograniczona. Podczas dyżuru zostaną przyjęte tylko osoby zapisane wg listy zgłoszeń.
WAŻNE! Przypominamy, że na dyżurze konsularnym jedyną formą płatności będzie karta płatnicza.
Informacja została podana na stronie https://www.londyn.msz.gov.pl.
Komentarze