Klienci Severn Trent otrzymają sześciomiesięczny zwrot kosztów
Klienci Severn Trent, którzy borykali się z problemami z wodą przez ostatnie trzy lata, otrzymają zwrot pieniędzy za rachunki.
Firma Severn Trent wysłała niedawno list z przeprosinami i wyjaśnieniem problemu do swoich klientów w Corley, którzy byli dotkniętymi problemami z wodą przez ostatnie trzy lata.
Utrudnienia dotknęły niektóre domy w dzielnicy Corley, które znajdują się na wyższym poziomie niż lokalne zbiorniki, z których pobierana jest dla nich woda. Poszkodowani klienci borykali się z problemami przez ostatnie trzy lata.
Rzecznik Severn Trent powiedział CoventryLive: „Chcielibyśmy przeprosić naszych klientów w Corley, którzy doświadczyli przerw w dostawach wody, ponieważ nasze zespoły ciężko pracowały, aby zidentyfikować i naprawić problem. Ściśle współpracujemy ze społecznością i informujemy mieszkańców o naszych planach, aby zapewnić każdemu stały dostęp do wysokiej jakości wody.
„Zaproponowaliśmy zwrot pieniędzy poszkodowanym mieszkańcom jako zadośćuczynienie niezwykłych niedogodności, z którymi się spotkali. Wprowadziliśmy już kilka znaczących ulepszeń, aby zmniejszyć ryzyko dalszych przerw. Na dłuższą metę mamy już zatwierdzony plan inwestycji w zakresie dalszych ulepszeń zbiornika i sieci kanalizacyjnej."- poindormowano.
Komentarze