Wróc kiedy nauczysz się angielskiego - poczta
Kilka dni temu, kierownik jednej z placówek pocztowych na przedmieściach Nottingham, oświadczył, że klientów nie mówiących dostatecznie dobrze po angielsku nie będzie obsługiwał.
Dziś - stracił pracę. Wydarzenia te podzieliły opinię publiczną.
Kilka dni temu, pochodzący ze Sri Lanki, kierownik urzędu pocztowego na przedmieściach Nottingham, ogłosił, że w jego placówce, klienci nie mówiący po angielsku nie będą obsługiwani. Mieszkający od 17 lat w Anglii, i uważający się za brytyjskiego patriotę, Deva Kumarasiri oświadczył, że obsługa słabo mówiących po angielsku imigrantów stanowi wielki problem dla personelu, a poza tym znajomośc języka stanowi wyraz szacunku dla kraju, w którym się mieszka. Z tego też powodu kierownik rozpoczął akcję odsyłania klientów z komentarzem, aby wrócili kiedy nauczą się angielskiego lub przyprowadzili tłumacza.
Dziś, kierownictwo poczty w Nottingham uznało, że takie podejście do klienta, nie leży w interesie firmy i odebrało kierownikowi licencję na prowadzenie urzędu pocztowego.
Decyzja ta spotkała się z zadowoleniem środowisk polskich, bojkotujących ten urząd pocztowy. Z kolei miejscowi muzułmanie zbierają podpisy pod petycją krytykującą decyzję Royal Mail w sprawie rozwiązania umowy z placówką.
A teraz powiedzcie mi co Wy o tym sądzicie.
Komentarze